EK Voetbal 2012 - Reisverslag uit Santa Luzia, Portugal van bettydijkstra - WaarBenJij.nu EK Voetbal 2012 - Reisverslag uit Santa Luzia, Portugal van bettydijkstra - WaarBenJij.nu

EK Voetbal 2012

Door: bettydijkstra

05 Juni 2012 | Portugal, Santa Luzia

Lieve allemaal,

We zijn er weer bij en dat is prima, viva Hollandia!!
Morgenvroeg vertrekken we naar de Oekraïne, van waar we jullie weer verslag zullen doen van onze voetbalreis. We hebben het beloofd na Zuid-Afrika. We bekijken alleen de 3 groepswedstrijden deze keer. Dat georganiseer van Zuid-Afrika willen we niet meer. We vertrekken morgenvroeg vanaf Faro, vliegen dan naar Lissabon. Vandaar naar Wenen en de eindbestemming is Kiev. We hebben besloten om niet in Charkov te gaan zitten, maar in Poltava. Mooier stadje en goed te doen naar Charkov.
We hebben in Poltava een appartement.
Alleen is het nog steeds niet gelukt een auto te huren via internet. Maar goed er is in het uiterste geval een HSL-trein naar Charkov.
Nog even voor de familie onze telefoonnummers:
Betty: (00351) 962631988
Theo: (0031) 629366839
We hopen jullie weer net zulke positieve berichten te kunnen sturen als 2 jaar geleden.
En we wachten op jullie reacties!
Groeten,
Theo en Betty

• 05 Juni 2012 - 14:07

Lieke:

Weer jaloers ! Veel plezier en hup Holland Hup!!

xx

• 05 Juni 2012 - 15:02

Fred:

Hoi Betty en Theo,
    Goede reis en heel veel plezier & winst bij de 3 wedstrijden. Ben benieuwd wat het gaat worden met de boys ...

• 05 Juni 2012 - 16:38

Marije:

Heel, heel veel plezier!! Ik kijk uit naar jullie berichtjes!

• 05 Juni 2012 - 16:51

Gees:

Het is weer zover ! Voordat ik jouw mail opende wist ik al dat jullie weer ergens op een voetbalveld zaten.
    Ik vind het zo geweldig dat jullie nog zo lekker reizen en van allerlei onbekende dingen genieten.
    Wij hebben in april oranje hoeden gekocht voor de hele familie en daar gaan we de het hollandse team mee volgen. Hup Holland en veel plezier allebei !!!!

• 05 Juni 2012 - 18:46

Evreline:

hi guys, goeie reis , veel plezier en houd ons op de hoogte , toppieieieiei

• 05 Juni 2012 - 20:00

Jantien En Joop:

Hallo Betty en Theo
    Zet hem op. We wachten weer met spanning op jullie reisverslag.
    Heel veel voetbalplezier.
    Groetjes Joop en Jantien

• 05 Juni 2012 - 20:00

Gerard En Gerda:

Heel veel kijkplezier. Hopelijk gaat het reizen deze keer met wat minder problemen. Leuk dat we jullie weer kunnen volgen.

• 06 Juni 2012 - 10:23

Cees:

Betty en Theo.
    Allereerst een hele goede reis.
    Maar vooral erg veel plezier bij de wedstrijden.
    Wij blijven hier in Gouda wel met klotsende oksels naar de tv kijken. Dat het maar drie mooie overwinningen mogen worden.
    Ps. Prima parkeerplaats. Dank.